Helgen

Hej på er. 
Har inte bloggat på några dagar nu. Så jag tänkte berätta lite om helgen och dagarna som har vart. 

I fredags efter jobbet så åkte jag först till Skärholmen för att vaccinera min, twinrix vaccin.. Efter de åkte jag till Malin, Niklas och Nova, kikade på lets Dance och hade de trevligt. 

I lördags så blev de festligheter hemma hos dani. De blev kubb, grillning, bra sällskap och alldeles för mycket alkohol. Haha 

På söndagen åkte jag med Malin, Niklas och Nova till mamma och pappa på landet. Dom bjöd på middag, grillad flinta, supergott. 
Malin, Niklas, pappa och jag lirade fotbollscrocket, medans mamma fick passa Nova ☺️

Nu ska de bli superskönt med kortvecka, känns faktiskt som att de behövs. 

Puss på er! 
 Bild från i söndags på landet.. 



Kommentarer
Postat av: Malin Hellsén

Så fin bild ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: