mom <3 dad

Igår gjorde jag en till tatuering. Har länge velat ha med mamma och pappa på samma fot som jag har storasyster men inte riktigt vetat.

Igår ba BAM jag gör de.

Jag blev as nöjd också. Och jag kan utan tvekan säga att de här är den tatuering som har gjort absolut ondast på min kropp.

Bild här nedan :)

Pictures

Några bilder

Nytt hotell

Tja. Idag har vi flyttat, bytt hotell från lagoon resort till Apple beachfront. Så nu bor jag och Malin ensamma igen. Kommer bli väldigt lugnt kan jag tro. Men mysigt :) Dehär hotellet verkar faktiskt som ett väldigt mysigt ställe, så här ska vi nog trivas i 9 dagar. Den 8 januari, på min mammas födelsedag aå flyttar vi igen, den gången lite längre. Hela vägen till Bangkok. Blir en roadtrip på 4timmar. Jag tror att de kommer bli helt awesome! :)

Om 13dagar åker vi hem. Sjukt ju!
Bilderna vill soM vanligt inte, bara den jag tog precis nu, så nöj er med de sålänge  😂
Puss på er

Tatuering

Nu kommer en bild på tatueringen :)

Beachen

Hej.

De två senaste dagarna har spenderats på stranden i den gassande solen. Daniela har ju fått öroninflammation så idag har hon legat inne och sovit på rummet med hög feber hela dagen typ.
Malin har nackspärr och Cissi har bränt sönder sin rygg.. och jag då, ja jag har inte bajsat på flera dagar och jag har fått min mens, vilket betyder att min mage inte mår 100 procent bra liksom.

Trots allt detta så har vi de fan as Nice fortfarande.

Och juste igår tatuerade vi oss, allihopa, helt super spontant. De blev en elefant för koh Chang (elefantön).
Bild kommer när internet vill att de kommer 😂

Fler bilder

Mer bilder. Från Danielas telefon 👌🏼

Precis nu

Bilden talar

Bildbomb

Sitter och får ben och fot massage precis just nu. Deras nätverk var svinbra. Så nu blir de en bildbomd

Livet i Thailand

Sawadee kaa
Vill ba säga att vi lever och har de svin Nice!
Firade jul igår genom att dra till elefanterna, vi matade en elefant och gjorde inte så mycket mer eftersom elefanten satt fastkedjad. Vi tyckte fett synd om den. Vi döpte honom till  Ernst. Sedan tog vi oss vidare till ett vattenfall, helt värdelöst vattenfall faktiskt. Vi tog massa julbilder och inge mer. Sen drog vi och la oss på stranden.

Idag har vi vart och snorklat hela långa dagen. De skulle vara 4 små öar på en halvdag men de va fan en och en halv timme mer 👍🏼
Första ön va okej att snorkla på, kändes typ lite som att här ska vi lära er hur man gör. Andra ön var de lite mer fisk, men ändå typ ingenting, mest korallrev. Tredje ön käkade vi på och plockade snäckor och bara mös, as fin ö. Snorklade ingenting där. Fjärde ön däremot. Där var de stora korallrev med miljontalsfisk. Där fick jag panik. Klarade faktiskt inte av det. De va svinjobbigt. Kunde inte andas över huvudtaget och spände mig så mycket att min rygg höll på att dö. Nä usch. De va inte kul!! Men de va i helhet en grym jävla dag! Och jag ser ut som Rudolf med röda mulen. Haha

Nu tänkte vi köpa lite cider och "supa" på rummet. Finns liksom inget ställe att dra ut på här. Haha

Bilderna vägrar. Internet än inte de bästa. Så ni får nöja er ☺️ puss

Hejdå bungalow

Idag lämnar vi bungalown för ett as Nice hotellrum. 👌🏼😛

Koh Chang

Hej. Idag har vi rest hela långa dagen. Tog planet från koh samui riktigt hastigt, flög till pattaya, fick tag i en billig taxi som körde oss i tre timmar till piren mitt emot koh Chang, där fixade vi biljett snabbt som tusan eftersom att båten stog inne. Tog färjan över sedan en taxi till white sand beach, tog in på första bästa. En bungalow på stranden. De är faktiskt inte jättefräscht  men vi överlever en natt. Imorgon har vi bokat ett fräscht dubbelrum på ett hotell vis beachen fram tolll 30 dec. Därefter va de fullbokade så nu måste vi hitta ett hotell över nyår bara.

Bilder från idag, lite i oordning men de får ni leva med. nu är de sovdags. Godnatt bästa ni!

Mot koh Chang

Hej.

Cissi och Dani kom igår kväll. As kul!! 😃
Idag och hela natten har de öst ner så vi bestämde oss på 5 min att dra till koh Chang. Vi kuta till rummet, packa fort som as, kuta till taxin, drog till flygplatsen, kuta till ett ticket Office, boka biljett och nu sitter vi vid gaten och ska kliva på alldeles strax.
Vi ses ☀️

Senaste tiden

Nu är de några dagar sedan jag bloggade senast.

De har hänt en del sen dess haha.
Vi har vart ute och festat, as kul. Vi har solat och badat, vi har haft dåligt väder, vi har fixat naglarna på både händer och fötter, vi har åkt till koh Tao och tillbaka.
Koh Tao.... som verkligen alla har rekommenderat var inte alls som vi föreställt oss. Vi trivdes inte de minsta. Kan ha berott på att vi hamnade på ett skithotell. Men stranden var inte jättefräsch och inte vattnet heller så allt som allt så gillade vi inte ön.
Så imorse valde vi att resa tillbaka till koh samui. Ytterligare en dag med dåligt väder. Så nu planerar vi att dra till koh Chang, de var ju ändå dit vi ville från första början. Eller möjligtvis att vi drar till koh samet.

Fortsättning följer. Puss på er!

Massa bilder kommer

Fucking oväder

Ja, igår var vi ju på stranden och mös hela förmiddagen.

På kvällen hängde vi med tre killar ifrån Sverige. As sköna. Vi satt på en beach bar och snackade och kollade på eldshow.
Sedan gick vi upp till rummet då de började regna. Då fick Malin den äran att klippa en av killarna med en pytteliten nagelsax. Vilket hon gjorde svinbra! Medan hon gjorde de så spelade vi andra kort.

Idag är de jävla svin fucking oväder här. Åskar, blixtrar och öser ner!
Så nu ska vi och svenskarna bestämma nått kul att göra.
Vi hörs senare 😘 puss och kram

En dag på stranden

Idag har de vart helt fantastiskt väder! Så vi har endast legat och haft de mysig på stranden. Käkat majskolv till lunch..

Nu ligger vi i sängen, kollar våra telefoner lite, bloggar haha. Ska snart förbereda oss för att dra och käka någon god middag 😍!

Puss på er. ❤️

Israel

Tja. Eftersom de va regn hela dagen så har vi suttit utanför vårt rum och hängt en del. Runt oss i nästan varje rum bor de unga killar. Alla är ifrån Israel, alla utom en är svintrevliga. Den som inte är särskilt trevlig kan ingen engelska och Han är äcklig. Vi lärde honom lite svenska ord/meningar. Tex jag är bög och jag har liten snopp.. Vi berättade för de andra vad de betydde. Men dom

Sa inget. Haha vi lyssnade på golden boy, deras låt i Eurovision 👌🏼
Sen gick några av oss ner till stranden och spela fotboll medans de andra gick på strippklubb.
När vi skulle tillbaka till hotellet mötte vi tre svenska killar som vi satt och snacka med en lång stund.
 Kort och gott har kvällen vart väldigt trevlig :)

De första dagarna

Hej alla glada.

Vi är nu i Thailand och har de helt underbart.
Bloggandet går dock sådär, fick precis "utskällning" av min syster haha. Vi har inget wi-fi på hotellet vilket gör se lite svårare att blogga. När vi väl har wi-fi på tex en resturang så är finns de så mycket annat att hinna med att kika på innan maten kommer. Men ska försöka komma ihåg att blogga lite.
Just nu idag regnar de här, så vi valde att ta en spa dag. Hoppas på bättre väder imorgon. Får just nu fot och ben massage. Svin skönt!
Vad vi mer ska hitta på idag vet vi inte.. haha.

När vi kom hit i förrgår så var vi så sjukt jetlagade. Har inte vetat vad de är förrän nu haha. Och igår låg vi på stranden och njöt hela långa dagen.