Livet i Thailand

Sawadee kaa
Vill ba säga att vi lever och har de svin Nice! 
Firade jul igår genom att dra till elefanterna, vi matade en elefant och gjorde inte så mycket mer eftersom elefanten satt fastkedjad. Vi tyckte fett synd om den. Vi döpte honom till  Ernst. Sedan tog vi oss vidare till ett vattenfall, helt värdelöst vattenfall faktiskt. Vi tog massa julbilder och inge mer. Sen drog vi och la oss på stranden.

Idag har vi vart och snorklat hela långa dagen. De skulle vara 4 små öar på en halvdag men de va fan en och en halv timme mer 👍🏼 
Första ön va okej att snorkla på, kändes typ lite som att här ska vi lära er hur man gör. Andra ön var de lite mer fisk, men ändå typ ingenting, mest korallrev. Tredje ön käkade vi på och plockade snäckor och bara mös, as fin ö. Snorklade ingenting där. Fjärde ön däremot. Där var de stora korallrev med miljontalsfisk. Där fick jag panik. Klarade faktiskt inte av det. De va svinjobbigt. Kunde inte andas över huvudtaget och spände mig så mycket att min rygg höll på att dö. Nä usch. De va inte kul!! Men de va i helhet en grym jävla dag! Och jag ser ut som Rudolf med röda mulen. Haha

Nu tänkte vi köpa lite cider och "supa" på rummet. Finns liksom inget ställe att dra ut på här. Haha 

Bilderna vägrar. Internet än inte de bästa. Så ni får nöja er ☺️ puss 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt underbart att se och läsa vad ni gör kram ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: