Resten av veckan

Fredagkväll. 
Jag sitter och tittar på lets Dance, jag tittar på denna skit vecka ut och vecka in och egentligen tycker jag att de är
Svintråkigt, varför tittar jag? 😏 

Jaja.. Annars har veckan bestått av hockey, och avslutning med laget. Förutom de har jag jobbat såklart haha..

Imorgon åker jag med Malin, Niklas och Nova till mamma och pappas landställe i Strängnäs. Ska ba va där och mysa massor hela helgen. 

Puss på er 

Avslutning med laget, oxfiléplanka på ceasars i Södertälje 😍



Kommentarer
Postat av: Malin Hellsén

Fast Nikslas ska inte med 😉 Han ska på svensexa. De blir du jag Nova och ahlan 😉

Svar: Jaha men de är ju perfekt de också 😄😍
Jessika Hellsén


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: