Helgen

Helgen.. 
I lördags satte jag mig på pendeltåget och åkte in till Stockholm södra, promenerade sedan till Tantolunden där jag träffade John och Lukas.
 Vi gick tillsammans till en liten 5manna fotbollsplan. När vi väl va där och började kicka lite boll så dök yttligare 5killar upp. Då spelade vi match 4 mot 4. 

När vi lirat klart så gick vi upp till John som bor i Hornstull. Vi kikade på lite fotboll. 

Senare drog jag därifrån, Malin jäder kom och hämtade mig. Så åkte vi hem till hennes mamma och käkade hemmagjord pizza. 😍

Efter de gick jag, Malin och Fredrik på en lång promenad i Södertälje. 

Jag sov kvar hos Malin över natten, på morgonen kom Cissi, så åkte vi till ahlan och fikade med Malin och Nova också. 
Super mysigt! 

Bilder från idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: