long time no see

Heej, long time no see verkligen
 
Tack alla trogna läsare för att vi fortfarande har hopp om mig och min blogg. och förlåt för att jag är så värdelös på att uppdatera bloggen. 
Förra veckan var jag hemma från jobbet med nackspärr och hjärnskakning som jag fick från innebandymatch förra helgen mot hagfors. Idag var jag äntligen tillbaka på jobbet med kära barn och kollegor. Imorgon har jag validering, ska lämna in en uppsats om Utvecklingsteorier.. De är de absolut sista på denna kurs (Äntligen). Sedan är de bara en kurs kvar innan jag är klar! 
 
Innebandyn går ju bra också, vi leder serien och är klara för kval till ssl där vi börjar med att möta Hässelby i bäst av tre matcher. Men innan dess har vi en seriematch kvar, sen sista, mot tullinge.. Kom gärna och heja på oss så att vi vinner och tar hem seriesegern! :) Söndag 9/3 kl 13.00
 
De va allt för mig idag! Sköt om er allihopp <3 PUSS OCH KRAM
 
jag sitter och tittar på talang 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: