internet

Nu har jag bott i lägenheten i ungefär 5månader, tiden går så sjukt fort. Men jag trivs iallafall jättebra här! Nu har jag äntligen fixat internet också. Har vart helt utan, och i början var de kaske lite jobbigt att inte ha de, och visssa dagar har de vart jobbigt att inte ha något internet, men oftast har jag klarat mig utan och när jag har behövt så har jag åkt hem till mamma och pappa haha.

 Känns iallafall jättebra! Jaha vad har hänt nu sen senast... hmm JO jag har börjat plugga validering till barnskötare via jobbet, som typ är en lektion i månaden. Och det betyder också att jag har fått fast tjänst :)


 jaha, annars har det inte hänt så mycket.. Jobb - träning - matcher som vanligt.  

Vi hade seriepremiär i innabandyn i lördags mot hässelby, förlorade surt med 3-2. Tyckte att vi hade bättre spel än dom i andra och tredje perioden men vi hade ingen tur med oss alls. Så kan de gå.. som tur är så var de bara första matchen. 
PussochKram

  

Kommentarer
Postat av: Jessica

(sv) Haha! och jag som tyckte jag var långsam som tog två månader på mig att fixa internet ;) Men jag skickar lite på chatten på fejan sen då så får du fixa när du har tid :)

Postat av: malin

ÄÄÄÄNTLIGEEEN :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: