hemska hemska djur!

inatt hade jag en mardröm, en dröm jag vaknade i panik av. Jag vaknade alldeles kallsvettig och gråtfärdig. Denna panik jag kände har jag aldrig någonsin känt förut.

Tack och lov var det bara en dröm!

 

Drömmen handlade om att jag gick omkring i korridorer, jag öppnade dörrar, gick in, innanför varje dörr fanns en lösning för att kunna ta sig ut igen. När jag kommer in genom en dörr, så är det alldeles kolsvart. Dörren är låst och jag är fast. plötsling känner jag någonting som nuddar vid mig. En liten ljusslinga tänds sakta och jag ser att rummet är fyllt av fjärilar. Fjärilar överallt. som flyger omkring... Jag slänger mig på golvet, börjar gråta och skrika då vaknar jag.

Jag överdriver inte när jag säger att jag grät när jag vaknade i total panik. Mina hjärtslag slog så fort att man skulle kunna tro att jag sprungit maraton.

FYFAN VA ÄCKLIGT DET VaR!

För er som kanske inte vet det, så är jag rädd för fjärilar. Och då tänker alla, hur fan kan man vara rädd för någonting så ofarligt och fint?

Jag kan tyvärr inte svara på det, det är en fobi jag har bara... Sen är jag inte livrädd över att gå ut på sommaren liksom. men om en fjäril skulle ta sig in... Det är det jag är mest rädd för. de är det absolut värsta jag vet!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: