fly me to the moon

hej goddag och hallå.
idag är det måndag och hela helgen har passerat. Ja i fredags efter jobbet så åkte jag till MalinJ vi gjorde väll inget speciellt, såg gladiatorerna..
På lördagen var jag hemma och tog de lugnt på förmiddagen. käkade pizza med mamma och pappa. Sedan åkte jag till Robin i södertälje, han hade lite hemmafest. Åkte väll hem vid ca kl 00.
och så på söndagen, igår alltså så spelade jag innebandymatch, vi vann över katrineholm, men har faktiskt inte så bra koll på vad det blev. Vet att jag stänkte in två mål iallafall. ;)
Sedan gjorde jag illa långfingret på vänsterhand, tog emot mig på nått väldigt konstigt sätt. Ont som fan har jag, men tydlingen så är det ingenting så det är bara att bita ihop. försöka använda skiten så mycket som möjligt. Jag har ju jobbat med den idag, bara bitit ihop hela dagen. till kl 16 då vi satte oss på utbildning i tre timmar, jääävlar va ont jag fick då. helt olidligt!
 
nog om de. imorgon ska jag gå på begravning. Fina fina Helena, som lämnade oss alldeles för tidigt. Kommer bli sjukt jobbigt. :/ men sånt är ju tyvärr livet.  <3
lånad bild från google
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: