have a little faith in me

Efter att jag nu i två dagar legat hemma på soffan och vart sjuk så känner jag mig väldigt mycket piggare och imorgon återgår jag till jobb. Jag längtar faktiskt till mina små sötingar. Hoppas också att alla är friska och på plats, alla har vart sjuka så länge nu.
 
Och vet ni, mina kära vänner. Jag har glömt att berätta för er att jag ska flytta hemifrån på söndag!
Jag älskar min familj och dom är bäst. men man kan ju inte bo hemma i hela livet för det. Det känns som att det är dags för mig att lämna skutan.
 
Så jag längtar till jobb imorgon, jag längtar till utgång(helhelg) med Sandroska fredag och lördag och jag längtar till att få flytta.
Vi hörs vettja, puss på er

Bilder på mig tillsammans med mina fina <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandroska

love you girls!!!!

det flög en innebandy boll!

Postat av: Malin

<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: