tro, jag vill känna tro

de händer till och med den bästa!
Jag har ALDRIG försovit mig, förän idag. Första gången, vilken  hemsk känsla. Skulle börja jobba kl 07.30, jag vaknade kl 07.15 Trotts att jag hade ställt tre larm på morgonen. Vaknade av första larmet men var sååå trött så att jag snooza, så ringde andra larmet jag vaknade och stängde av för att snooza, tredje larmet har jag antagligen stängt av fast jag inte vet om det. dumma mig. Men jag var ändå där i tid.  Skönt att jag har köpt bil, annrs hade jag aldrig hunnit.

Jaha, annars vad händer? För mig är de absolut ingenting.
Men nu är de inte långt kvar tills jag drar till Öland och jobbar heeeela sommaren. Åker på torsdag nästa vecka 17maj. kommer hem igen den sista juli.

Nu ska jag bajsa Hörs ;) Mohaha


Kommentarer
Postat av: sandra

MEN VAAAAAAA? vi måste ses innan juuu :(<3

Postat av: Cecilia

Vad ska du jobba med där nere?:):)

Postat av: Cecilia

Trevligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: