Inside Out

Heeeej!

igår på dagen åkte jag, mamma och pappa till skärholmen, jag köpte ny sterio till min bil. och spotify premium (y) mycket bra grej! efter de väntade jag bara på middagen, hade tråkigt. käkade god mat, var uttråkad, riiiktigt uttråkad. Efter maten var jag med Chriszy ett tag, vi försökte få tag på folk som ville lira fotboll. Vi blev 6st tillslut! men vid 21.00 började jag Chriszy och Pontus lira fotboll. Sedan ramlade de in flera(Johan, Fredrik och Zid) lite hela tiden under kvällens gång. Vi hade så sjukt kul. Spelade fotboll, pricken, sprang runt lite. osv. Vi spelade tills kl var ca 01.10. Då skjutsade jag Chriszy hem till kassmyra. sedan åkte jag hem igen. var hemma runt 01.30.

Idag har jag vart med MalinJ. Gått runt på stan, snackat, sminkat oss. haha tjejgrejer ;) myspys. Nu bara sitter jag i min säng. stört trött.

Vi hörs. Puss
flip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: