I wanna grow old with you

hej allihoppa!
Jaha feber, hosta och snuvan har hittat vägen till mig nu. usch! Fel läge att bli sjuk ju.
Men men ställde in alla planer igår i hopp om att få vila järnet. Men så kom MalinH hem igår och ba "Jessika vi ska dra till Sandra och kolla på hennes nya lägenhet" Så jag tänkte aja de blir lugnt. sitta i en bil. kolla på en lägenhet. Så jag tog ipren, som jag hatar att ta. Mådde bättre, febern gick ner. Men lugnt blev de inte, eftersom jag var pigg för stunden. Vi gick och kollade på fotboll efter lägenhetsvisningen.
Sedan blev väll en ipren och en alvedon till senare under kvällen. De slutade iallafall med utgång i strängnäs, heldag med Sandra och Malin. Faktiskt väldigt väldigt lyckat!
På vägen hem från krogen försvann rösten. Och idag mår jag inte bra alls. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: