För alla oss

Jaha, idag hade jag sovmorgon. Tänkte åh va skönt, jag ska sova lääänge. Men sov jag länge? Nej! Vaknade kl 06.00, somnade om, vaknade kl 07.00 somnade om, vaknade kl 08.00 Låg och vred mig och ville somna om. Men icke. Så då gick jag upp.. ungefär 08.30..

Schema för Veckan:
Onsdag 30/5: Beställning
Torsdag 31/5: Beställning
Fredag 1/6:
Lördag 2/6: Beställning
Söndag 3/6: Beställning
Måndag 4/6: Beställning
Tisdag 5/6:
Onsdag 6/6: Golfresturangen
Torsdag 7/6: Åka hem!
Fredag 8/6: Gå på student
Lördag 9/6: Umgås med syster och sandra
Söndag 10/6: Åka tillbaka till Öland

De tomma rutorna så har vi ingenting speciellt men jag jobbar med det som finns att göra.
Beställning betyder att de kommer ett gäng och ska käka, jag ska alltså servera och så.
Golfresturang betyder att jag diskar och serverar.


puss på er

bild på mig från studenten. 2 år sedan ;o tiden går så fort

Kommentarer
Postat av: sandra

aha: 9 juni? glömde du bort att jag ska vara med eller......... tack! :(</3

Postat av: ♥ MALIN

Jag hämtade flora idag från förskolan. Skulle hälsa från Neta och alla hoppas du har de bra. Jag sa att du hade super skoj! :) <3

Postat av: Ch

sv: tack :D ♥

Postat av: Anonym

Låter ju som du har de underbart där nere sweetheart <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: