The hunger games

Igår efter jobbet var jag barnvakt till mina kusiner Jimmy och Jennifer. Vi kollade film, ritade och såg på lets dance. tills dom somnade dom små jäklarna. När dom somnat så kollade jag på big brother och min stora kärlek sedan åkte jag till Älta och hämtade min moster där.

Imorse hade mamma och pappa kommit hem igen från att ha vart på kryssning.
Så de blev frukost tillsammans med hela familjen + niklas.

Sedan drog jag Malin och Niklas på bio, vi såg Hunger Games AS BRA!
Och just nu händer inte så mycket väntar på att jäder ska höra av sig bara.


Kommentarer
Postat av: william

den äger:D älskar böcker också:D



Och säg gärna vad du tycker om Louise's "Black" Outfit:D

Postat av: william

den äger:D älskar böcker också:D



Och säg gärna vad du tycker om Louise's "Black" Outfit:D

Postat av: Cecilia

Riktigt bra film :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: