shake that bottle and make it ...

jaha helgen är snart slut. I fredags efter jobbet drog jag till Sandra i strängnäs tillsammans med Malin. Vi firade Lisa på kvällen som fyllde 20 år. Vi gick väll ifrån lisa runt kl 23.00 då gick vi hem och sov. På morgonen dagen efter fixade vi lite småsaker, handlade skjutsade sandras pappa och käkade lunch, kycklingsallad för mig.
Efter maten åkte jag och Malin till Wasasporthall där det skulle vara match Telge mot Kristinehamn, Och jag som vart sjuk i veckan fick sitta på läktarn och heja. Telge vann med 8-0. riktigt skönt! Nästa Helg blir det Derby mot södertälje rockets.
Igår kväll kollade jag på melodifestivalen med mamma, pappa, lena och rickard.
Precis när jag skulle sova så mådde jag sjukt illa och kräktes.... men bara då liksom, inge mer. Undrar varför. Dessutom har jag på senaste tiden gått ner 8kg utan anledning, för jag har ätit som vanligt, och tränat som vanligt. Får se om jag ska söka upp en läkare och ta lite tester.

Annars idag söndag så drog jag och spela match med D2 laget, mot nykvarn. 1-0 till oss i första, 3-1 till nykvarn i andra, tillslut i tredje vände vi och vann med 4-3. såååå skönt.
Nu sitter jag hemma på soffan bara.


Btw så har jag som ni vet jobbat på Kojan som är syskonavdelning (stora barn) nu ett tag, men i onsdag kom min chef och flyttade mig till Igelkotten (småbarnsavdelning), så från i fredags började jag jobba på igelkotten istället.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: