People are crazy

hej alla glada :D
Ja jag jobbar och sliter ;) Men i måndags var jag j ledig, då åkte jag med Jessica (som äntligen kommit ner, dock åker hon hem imorgon bitti och kommer tillbaka på lördag. Då kommer även MalinJ,,) till Kalmar, shoppade massa och tatuerade mig. men de lär ni ju inte missat mohaha. Idag har jag förutom jobbat och gymmat så har jag och jessica gjort vår stuga jättemysig. Vi tog en promenad ner till havet tog med oss stora platta stenar som vi nu har massa ljus på i stugan. dundermysigt.
 
ja...
Idag har mina underbara föräldrar 22års bröllopsdag. Grattis på er snyggingar! <3<3<3<3<3
Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv. hahahahahahah, NEHE?;) du tror inte detvar meningen att det skulle misstolkas mongo!!!!<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: