in the sky with diamonds

Helllllloooooo people!
jag målar och målar med tjockt och med tunt...... (8)
Ja idag har jag vart igång hela dagen, jobbar kl 8-15.30, gymmat från  15.40 - 17.00.
På jobbet gjorde jag massa olika saker, mangla lakan, rensa rabatter, städa ut förråd och började måla i "mitt" nya kök. I slutet av veckan ska jag nämligen flytta till en ny stuga. Där jag får eget kök.. Ska sedan delas med Malin och Jessica när dom kommer ner :) men tills dom kommer så är det mitt. Så köket målas vitt. ska fortsätta med det imorgon :)
Och på gymmet idag, jag körde så hårt att jag nästan ville spy.
Nu sitter jag i min säng och mina armar och ben är helt slut.
Så sjukt skönt!!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sandra

komsi komsi. bara att komma och bo med mig <3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: