I alla väder vi lever för sport

idag har jag jobbat, och kollat på serier. Synd att de är så "kallt" bara 12 grader, men sol! annars hade jag vart ute och solat eller vart vid havet och badat ;) Eller så hade jag vart på gymmet om inte skiten stängde kl 13.00 idag. då jag jobbade. aj aj aj. aja en vilodag kanske är bra. kanske hinner med gym imorgon, har dock en lunch som jag ska ta hand om helt ensam, Lotta och Jörgen ska gå på Trixies bal nere i kalmar. Men de går nog bra. vet inte riktigt vilken tid gymmet stänger imorgon. säkert inte öppet alls. då jäklar! haha 

Igår var jag och kollade på fotboll, sjukt härligt att sitta och kolla på fotboll, dock vill man ju väldigt gärna  lira lite själv när man kollar sådär. Men icke. Det blev väldigt blåsigt på matchen vilket gjorde att man frös som tusan, man skulle nästan behövt vinterjacka.

jaha, jag missar min systers födelsedag idag. men jag får fira henne när jag kommer hem nästa helg :)

Nu ska jag fortsätta att ta de lugnt bara. Finns inte så mycket annat att göra.... (eftersom gymmet är stängt)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Tina

Hhaah, ölänningarna måste ju bli vettskrämda när de ser dig på gymmet!??


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: