HATAR BLOGG.SE just nu!!

ALLTSÅ NU FÅR JAG RIKTIGT DAMP! Igår skrev jag ett sjukt långt inlägg, det som heter barabong. Jag skrev om hur ARG jag är över att den här jävla blogg.se har ändrats. INGETING FUNKAR OCH JAG FATTAR INGENTING!
Igår trodde jag att jag hade fattat. MEN somsagt VARFAN ÄR TEXTEN JAG SKREV GAAAAAAAAAAAAAAH
NU kopierar jag för varje jävla mening jag skriver för att slippa skriva om igen. Just dethär inlägget har jag försökt mig på att skriva nu för tredje gånger. sluter väll på 100! FAAAAN ÄNDRA TILLBAKA BLOGG.SE!!!!!

 
Alltså nyss igen, VAFAN nu tar jag snart bort den här jävla skiten och så får ni leva utan mig. för jag blir galen påriktigt! Ska försöka ge mig på att skriva vad som hänt igår och idag.

Igår jobbade jag som vanligt sedan la jag mig vid poolen i solen med Trixie, solade och snackade skit, sedan åkte vi allihoppa, Jag, Trixie, Jörgen, Lotta och Simon till en nyöppnad pizzeria inne i löttorp, käkade pizza. Hur god pizza som helst!
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH IGEN! :@
Sedan kollade jag på Sverige - Frankrike, riktigt bra match, kul att se :)
Skönt att sverige fick avsluta så bra :)


Idag har jag jobbat, måste sluta skriva det, ni vet att jag jobbar VARJE dag, och om jag mot förmodan inte sulle jobba så skriver jag det istället ;) Men idag har jag och Trixie städat tillsammans hela dagen. Rensat rabbater. osv.
Sedan drog jag till gymmet och nu ligger jag på sängen med datorn i knät och skriver här. 
I helgen när mamma och pappa var här så lämnade mamma en present till mig från min chef på förskolan hemma, de var lite småsaker från the body shop. Tvål och Lotion med doft av Choklad. Vilket jag har testat nu. JÄKLAR va de luktar choklad. hela jag luktar choklad. aja ;) haha 

 Det var allt för idag. Och Blogg.se kan dra åt skogen!!!!
Vädret på öland är iallafall KING, jäklar va underbart det är!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

sv: ja om damen inte

Postat av: s

oj, om damen inte kommer ihåg så har jag sagt att jag ska till öland över helgen! har sagt det både till dig och till malin ;)

och jo, jag ger upp. orkar inte bli besviken längre. jag går ju som ett mongolid. så varför vara glad åt det. kan inte ens springa. kan inte ens leva en dag utan att det gör inte :P

Postat av: sandra

jessika. tror du att jag inte vill? jag har velat, önskat, kämpat i 2 år snart. se var jag är idag, ingenstans. jag är en looser, tjock och skadad överallt. det är inge kul. och man kommer till en punkt då man känner att det man kämpat, velat, önskat, bara inte går för att man faktiskt inte kan göra något själv åt det. jag måste ha en operation. 1½ kommer jag vara borta då. och då är ingen av er kvar i telge. så jag ser inte ljuset någonstans. jag kan inte hjälpa mig själv, jag måste ha hjälp av andra. jag måste ha pengar. allt suger. jag är olyckligt kär med en jävla kropp till mongolid! innebandy var mitt liv, jag har inget liv nu. jag vill inte gå till affären, för det gör ont. och det suger getpung :(

Postat av: s

sv: det var en jävligt bra fråga vart vi ska ;) hahahahah! du kan vara bäst, looooove <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: