flames of war

I helgen har jag vart hemma. I torsdags kom jag hem, då åkte jag med pappa och skaffade ny mobil till mig eftersom duktga jag slängde min htc i golvet så att den gick sönder, Så nu fixade jag abonnemang och en iphone 4s. (VIT) ;)
På fredagen åkte jag till mitt jobb på förskolan och hälsade på alla småsöta barn och alla fina kollegor :) 
Efter de åkte jag till MalinJ, vi fixade massa olika saker, åkte fram och tillbaka innan vi åkte på Jacobs utspring. efter utspringet åkte vi ner på stan, plockade upp jacob som hade åkt flak, Sedan åkte vi till Jacobs mottagning i kallhäll. och sedan blev de utgång i södertälje. 

På lördagen fixade jag nya naglar :) och senare så hade ju jag fixat en liten överaskningsfest för malin, eller fest och fest man fick komma och gratta liksom. De dök upp en del, och Malin fattade ingenting, riktigt lyckat. Synd att så många blev sjuka bara. Annars hade de blivit fest! haha 

Och idag söndag har jag åkt bil heeela dagen BLÄ. Men nu är jag tillbaka på öland! Back to work imorgon.

Nu blire film och sova som gäller. För jag är super trött!
Godnatt <3

Galet nöjd! nya naglarna.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen ifåån! grymt snygga naglar :)

Postat av: Anna

Snygga naglar :D

Postat av: malin

äntligen ifåån! grymt snygga naglar :)

2012-06-10 @ 22:02:49



komment va ifrån mig :( :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: