The river

igår kväll var vi ute och det var stört kul :) Jag var nykter och körde. Kom hem vid 2. somnade ca 3 och så gick jag upp 7 för att jobba, 4 timmars sömn för mig, tackar och bockar. Nu är jag trött som tusan!
Annars idag efter jobbet la jag och jessica oss vid poolen och solade lite, snackade lite skit.
Efter de åkte vi och handla middag. 
Men innan vi lagade mat så tränade vi.
Nu har jag duschat och fixat mina naglar, dom började släppa och inte se så snygga ut så jag filade ner dom lite, limmade och målade över.
Resultatet nedan. (vet att en person tycker att de är intressant att veta? ;)) 

Före

Efter
 
Godnatt fina människor :D <3
 

Kommentarer
Postat av: Mamma2

Blev riktigt bra, du har fått kläm på hur du ska göra. Kraaamm ha det bra <3

Postat av: Ullis

Kanon👍

Postat av: Ullis

Kanon👍


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: