sweeeeet

Förlåt, nu har jag vart dålig på att skriva. Men jag har haft fullt upp, jag har jobbat, umgåtts med tjejerna, tränat, solat, handlat, ätit och kollat massa film ;) så dethär med bloggen har fått vänta. Min kära mor smsa faktiskt och påminde mig om att blogga idag. så då gör jag det nu :)
idag har jag jobbat mellan 8-11, sedan ledigt mellan 11-17 och sedan jobbade jag 17-22 men malin. Det var jättelite folk och asiatiskbuffe mums!
Efter jobbet idag gick jag och malin ner till fotbollsplan, där tusen mygg och flugor hängde efter oss. och sedan hörde vi ett konstigt dunk, massa dunk i marken, vi kollar oss omkring och ser ett gäng stora hästar, 1 vit och 5 bruna, vi tog våra saker och började jogga mot husen, hästarna fick syn på oss, då KUTA vi. jag har nog aldrig sprungit så fort i hela mitt liv. Jäklar va rädd jag var.
 
jaja sedan har vi duschat och nu ska vi se film :)
imorgon jobbar jag 7.30-15.30, sedan blir det utgång med tjejerna!
 
Godnatt <3
 
bilder kommer sen, nu en gammal bild,
från några veckor sedan på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: