hej håå

Söndag igår, Måndag idag. jag har fasen ingen koll på vad de är för dagar längre, jag har inte koll på någonting. haha Kikade in på aftonbladet för första gången på evigheter. eller första gången sen jag kom ner till öland den 17 maj. Nå ja, igår söndag, så åkte tröga lilla jag, helt ovetande om vad de va för dag, ner till borgholm för att hämta ut mitt pass hos polisen, som har stängt på söndagar. Jag åkte alltså helt i onödan 30-40 minuter. Så jag fick ta en lite tripp till Borgholm idag igen, med Jessica. Blev lite shopping då när vi var där också. Dock fanns de typ inga affärer men ändå haha. Sedan idag när vi kom tillbaka från borgholm till hornsjön så tog jag och jessica en varsin cykel och cyklade till löttorp.

Idag hade jag kvällspasset på jobbet, Räkfrossa buffé. Hur lugnt som helst var det. Efter jobbet gick jag och duschade, när jag var klar tände jag upp massa ljus i mitt och jessicas hus, satte på lugn musik. När Jessica kom tillbaka från duschen fixade vi Tee oc satte på film. MYSpys.

Imorgon jobbar jag delat pass, 8-11 17-22. Och på dagen får vi se vad som händer. Beror på vädret ju. Funderar på att åka ner till fotbollsplan och spela lite med mig själv ;)

Ska försöka bli bättre på att skriva. ;) Puss och Godnatt på er <3

Går inte att ladda upp någon bild, så nöj er med en gammal ;)

på min favorit syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: