carry me home

jaha, då är jag hemma. Ligger i min säng med datorn i knät. Internet går så sjukt fort så jag hinner ju knappt tänka, mitt rum var finare än vad jag minns. Toalett, dusch och handfat fanns i samma rum, + kök och sovrum i samma hus. galet! :) hur skönt som helst faktiskt.
Ja iallafall, idag åkte jag bil. 5 timmar tog de att glida hem. När jag kom hem satte jag mig en stund ute med mamma, pappa och några grannar. sedan gick jag upp med alla mina grejer. Käkade middag, Thaimat SÅÅÅÅ efterlängtat! :) sedan drog jag iväg på innebandy träning, löpning, fys och lite klubba och boll.  sjukt kul!
Nu är jag som sagt hemma i min söng och är hel död. Sovdags ja!
Godnatt <3
bild från öland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh vad kul!! Med? Då måste vi ses sen!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: