you make me feel

hej! shit va jag är trött.
I fredags blev jag inbokad på måndagen(igår) att jobba i tullinge på en skola, jag visste inte vad de var. trodde att jag skulle jobba på typ ett fritids. så kom jag dit igår imorse, då säger dom att jag ska vara i en åk 3a. jag frågar om det är någon lärare som jag ska hjälpa liksom. men icke, det var jag som skulle hålla i lektionerna hela dagen. SAY WHAT!!!? jag lilla söta och väldigt okloka jag, ska jag? jag kan fan ingenting om undervisning. men jag bet ihop. men de var fan det värsta jag har gjort i hela mitt liv, ALDRIG MER säger jag. Lärare ska jag inte bli! 
Efter att jag hade slutat skolan så var jag barnvakt till Jimmy och Jennifer.
Åkte alltså hemifrån kl 07.00 och kom hem runt 22.30.
Ni anar inte hur trött jag är idag. Idag började mitt jobb på förskolan, på min nya avdelning Kojan.
Men jag hälsade på min gamla avdelning, ååååh va jag älskar dom där pluttarna dom blev så glada när jag kom in till dom och sa hej. Den lilla stunden med kramar, pussar, leenden och skratt gjorde min dag <3, Imorgon ska jag jobba på min gamla avdelning för att de är måååånga sjuka och jag känner barnen och föräldrarna bäst :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, lille fjutt, dom har frågat om jag också vill vara vikarie som lärare och inte bara som förskolevikarie men aldrig att jag skulle vilja vara lärare. Fan barnen kan ju mer än vad jag kan?! hahaha :-D

Postat av: Pernilla

Hahah nej usch ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: