i am tired i am weary i could sleep for a thousand years

tjena hejsan.
jag har jobbat, tränat, lirat match och inte haft tid och ork att skriva i bloggen.
Min nya avdelning är verkligen en utmaning. Jag har totalt utmattad varje dag efter jobbet.
Idag när jag kom hem käkade jag först nästan direkt.
Direkt efter det började jag möblera om i mitt rum, var tvungen att flytta bort sängen från elementet vid fönstret. så jag möblerade om och städade allt. damsög, torka golv, damma hyllor. ni hajar, storstädning och möblering i rummet.
Efter de gick jag ut i köket och gjorde pizzasallad. Jag hoppas att den blir god när den har stått ett tag, för den var rätt sur när jag provsmakade. haha

bilder på mitt rum då...
INNAN bild; dock hade jag börjat lite smått att plocka, tagit bort mattan. men men.. lev med det.


Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: