firewall

heej goddag och hallå i sverige hälsar man så men möter man nån från ett annat land så kan det låta så här ibland; hälsa på Japanska conintchia och amerikanska hallo, conintchia hallo, conintchia hallo, conintchia hallo, conintchia! (8)

jobb jobb och åter jobb. mitt liv består ju av jobb och träning.
Men jag är tack och lov mycket piggare idag! :) 
Idag jobbade jag på nyckelpigan min gamla älskade avdelning, det var riktigt kul, barnen är så mysiga. Kollegorna också såklart. men nu är de två av tre sjuka därinne, därav är jag där eftersom jag känner barnen bäst. och barnen älskar mig ;) haha

Imorgon ska jag jobba på nyckelpigan igen, wiiiiiiiiie :) och kanske även på fredag! hoppas. haha


idag stängde jag på jobbet så när jag kom hem så käka jag och nu har jag precis duschat.

Nu ska jag snart se lite serier.
puss och kram <3






bjuder på två gamla bilder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: