dont lose it all

jag skriver fan inget annat än att jag jobbar och tränar. iförsej är det de ända jag gör men ändå svintrist. Idag var det dock internmatch på träningen det var skit kul, vi vann med 9-5 tror jag haha. Jaha annars då, jag mår faktiskt väldigt bra, alltså lycklig liksom, men de är väll bara för att jag jobbar på nyckelpigan denna vecka för att alla är sjuka, på måndag återgår jag till kojan. Alltid när jag jobbade på nyckelpigan så mådde jag så himla bra. så vill jag att det ska vara på ett jobb! känns som att jag aldrig kommer att hitta det jobbet som kommer göra mig så lycklig och glad som nyckelpigan gjorde. <3 rip på den lyckliga jessika liksom hahaha.

Nej jag kommer nog hitta nått.

nu blir de one tree hill, hatar att det är sista säsongen!
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: