tro på orden

hej allihopp.
Sorry för dålig uppdatering. Har haft fullt upp. och inget sug för bloggen alls.
men ser ju att många kollar in och säkert väntar på en uppdatering så nu tänkte jag vara lite schysst mot er och berätta att jag lever. Jag jobbar, tränar. precis som förr, precis som innan öland vettni. då stod de ju samma sak varje dag. jobb träning, jobb träning.. men nu så gör jag lite annat också. men de är hemligt ;)
jag har iallafall fullt upp.
Idag fixade jag naglarna igen. super nöjd som vanligt.
på onsdag har vi jobb hela dagen. jag slutar 17.30 sen har vi avdelningsmöte. Men vet ni. Jag älskar mitt jobb! :)
 
Nu tänkte jag gå och duscha och vänta på ett mysigt samtal. :)
pusss på er
 
gammal bild - brunhårig igen kanske... ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: