dag fem

Dag fem blev också en besvikelse, ingrn båttur idag hellet pga för höga vågor. Men vi ska testa imotgon också och om det inte funkar då så måste vi ge upp. Men idsg drog vi istället till waterpark, som sks vara europas största vattenpark. Och den var väldigt stor men de fanns intr sådär jättemycket åkgrejer. Dessutom så gjorde vi oss, alla tre illa. Jag bet mig ordentligt i tungan, kan knappt äta och känner att jag läspar lite, usch. Mamma gjorde illa foten i typ frittfall, slog typ i den. Pappa brände upp armbågen i en bana som hade för lite vatten, samma bana som jag gjorde mig illa på. Vi tävlade, jag vann och båda hade ont efter. Haha aja de va kul ändå. När vi kom tillbaka så la vi oss vid poolen. Snart dags för middag, får se hur de blir att äta idag.
Btw så har jag inte berättat om hotellet, vi bor på bel air hotel i ixia, vi har all inclusive, vilket är värdelöst, maten är verkligen inte bra här. Så ni vet ;-) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: