country girl

inte långt kvar till lön.
Lön = Ny dator = mer bloggande ;) hihi

inte för att jag har så roligt liv men ändå.
Just nu går jag "skadad", gjorde illa knät i söndags på en träningsmatch.
Så jag har inte tränat på hela veckan. Stört jobbigt.
Imorgon ska jag iallafall ta mig dit, kanske byta om och se hur bra de går att springa.
Förhoppningsvis är jag med fullt ut på träningen.
På Lördag är de ju seriepremiär! VIKTIGT. jag vill så gärna spela.
Det är den dagen man längtat efter i fleeeera månader nu ju.

aja nu ligger jag iallafall på sängen med lite tända ljus, lyssnar på country musik (hjärta).
Jag ska starta en film nu tänkte jag :)

puss på er alla som har tålamod och väntar på mig!

Syskonkärlek


Kommentarer
Postat av: MALIN SUNDIN [FOTOGRAF]

love that pic!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: