let me help you

jaha hej på er.

Nu sitter jag hemma i sängen, DÖ trött. Men ska skriva ett litet inlägg innan jag deckar ;)

I söndags var det innebandy match mot lockerud i mariestad vilket betydde att vi åkte hemifrån kl 09.00 och kom hem 23.10 cirka. lååång dag och denna gång sov jag inte ens på bussresan. vilket jag alltid brukar göra.

Sedan vaknade jag upp på måndagsmorgonen, gick till jobbet som vanligt, hade stängningsdag, så jag stängde vid 17. och direkt 17 började Apt och husmöte 2 timmar. så kom jag hem käkade, duschade, det där vanliga. Sedan såg jag väll någon serie och sov.

Idag Tisdag har jag jobbat, direkt efter jobbet drog jag hem och käka en snabbis och sedan bar det av till Innebandyträning. Vilket jag precis kommit hem ifrån ;)

Imorgon är det ännu en ny jobbdag, slutar tidigt för en gång skull, men då har vi Måbra kvällen inne på odenplan på kvällen.  Men det tror jag faktiskt blir kul :)

På Torsdag, jobbdag sedan seeeen innebandyträning.

På Fredag blir det jobb och sen slappkväll!

På lördag, innebandymatch i wasahallen!

. och slut ;)

jag vill inte ha vinter, kyla och snö! USCH


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; hahaha trodde inte du skulle svara något annat heller ;) haha. <3

Postat av: felicia

tyckte det var trevligt att höra runt lite vad folk tycker och tänker! Så idag tänkte jag jämföra mellan hallon och blåbär! :D

Vilket väljer du? :D



kram - fotokobran


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: