waiting on the world to change

helgen. fredags gjorde jag ingenting, var hemma och tog de lugnt bara :)
i lördags hade jag fotbollsmatch, torska med 3-0 mot nynäshamn.
efter matchen träffa jag elin, vi umgicks, drack lite, grilla med min familj och lite grannar, rebeccas familj.
efter maten åkte vi in till zinkens damm till urmasellinger och några andra sköna människor,
som grilla och hade de mysigt. när vi gick därifrån gick vi till en pub på söder. 
AS SNYGG SERVITÖR btw. haha. 
Vägen hem på nattbussen blev inte alls som jag och elin föreställt oss. 
men annars var dagen awesome!

idag har jag vart med elin och rebecca hela dagen. 
ätit thai, kollat fotboll, promenerat, pratat. 
tack Elin för helgen, jag finns här.
och tack rebecca för idag. 
Även tack till alla andra galna kisar från i lördags :)

jag elin och rebecca <3<3
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: