go with the..

De är kul att när de har hänt nått extra så ökar statusen på bloggen enormt mycket. haha.
Nu iallafall ligger jag hemma i sängen, jag har ont i händerna (pga kryckorna) jag har ont i knät, jag har ont i revbenet, jag har ont överallt känns de som, men ändå så gör de inte lika ont idag tack och lov. :D
Men nu ska jag inte jobba denna vecka bara vila upp knät, as tråkigt, vadska jag göra hemma? om jag vill ha ett glas vatten så kan jag fylla de i köket men då måste de också drickas i köket. för jag kan ju inte gå med kryckorna och hålla i glaset samtidigt. eller nått annat för den delen. usch för det här. jag tänkte liksom lägga mig i soffan, sätta på tvn och ha datorn i knät, för de är liiiite roligare än att liggainne i rummet med datorn bara. men kan jag få ut datorn i vardagsrummet, nej.

blääää för dethär!


bästaste <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Chriszy

du får skaffa en rollator så kan du ha vattenglaset på den när du hoppar/rullar ut från köket ;) ♥♥♥

Postat av: Malin

<3 försök gå lite på knät?!



Vilken hemsk bild, måste du ta de fulaste vi har ihop?! ;) <3<3

Postat av: hon med erfarenheter

lägg datorn i en ryggsäck, använd aldrig glas utan använd vattenflaska för den kan du ha i munnen och tappa om det går så illa. Du kan hoppa på en krycka(eller så är det bara jag som har skills). Ligg i högläge, det hjälper processen tillbaka ;) PUSSSS<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: