A summer's disregard, a broken bottle top and a one man's soul.

jag jobbar och inte så mycket mer. tränar.

igår spelade jag innebandymatch igen, med telge d1, de var as kul.
Jag gjorde 2ass ;) lite ringrostig var jag men kul vare.
Vi vann med 7-3 mot tyresö trollbäcken.

Imorgon ska alla barn på jobbet springa/gå ängsloppet.
jag ska stå i skogen vid en bro som kontrollant. så att barnen inte springer fel ;)
kommer bli as kul :D
puss och kram, vi höörs

jag för några år sedan
Jessika Hellsén


Kommentarer
Postat av: Lillan

Du och jag, och vi tre <3

Postat av: Rebecca

vi måste ses snart!

Postat av: Rebecca

är upptagen typ hela helgen, färga håret och umgås med sanne imorgon och fest på lördag! vad ska du göra? <3

Postat av: malin

Hahah ja dom gör ju de :D

Jaa bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: