I have a dream

Jag var så glad men ändå inte imorse, hade haft världens bästa mest verkliga dröm.
Så sjukt dåligt att de inte var sant.
men såhär var det iallafall:

Jag fick ett samtal av en kompis som sa att hon hade fixat en dejt till mig.
Jag blev skitirriterad för att jag inte ville ha någon jäkla dejt, men hon sa att jag var tvungen att gå.
att jag inte fick killens nummer och hon kommer inte höra av sig. så han kommer bara sitta och vänta isåfall.
och jag ville itne vara så elak att låta honom sitta där. så jag tog mina saker och rörde mig till stan med tåget.
plötsligt var jag framme vid ett jättemysigt café.
De va lite gömt sådär. lite läskigt. jag kom in där och kollade runt.
Så såg jag en kändis som satt helt ensam inne på cafét. ingenannan människa där inne.
Jag vänder mig om för att kolla runt lite.
plötsligt säger kändisen: - Jessika?
jag vänder mig om och svarar: -Ja?

han ställer sig upp och jag börjar gå mot honom.
han sträcker fram handen och säger:- Tja, du kanske känner igen mig, men iallafall ola heter jag.
Där stod jag som ett fån och sa: - är det du som är min "hemliga" dejt?
och så var det.
Vi satte oss ner och börja fika. pratade oså.
Vi dejtade fleera gånger. Första kyssen var på samma café, när vi skulle skiljas åt olika håll.
vi blev kära, flyttade ihop.......... och förhoppningsvis levde lyckliga i alla våra dagar.
Men jag vaknade mitt i flytten.
Det måste ha vart den bästa drömmer ever.
Min STORA kärlek <3

OLA SVENSSON <3


Kommentarer
Postat av: malin

damn vilken dröm kvinna :D :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: