yeah girl!

tjenare :)
jaha idag har jag jobbat hela långa dagen, när jag slutade var jag svinhungrig.
Malin var inte hemma, så jag skulle laga mat till mig själv, svintrist.
Så jag köpte mat istället.
När jag ätit klart så började jag städa, svettas. jäklar va varmt de blir när man damsugar.
Nu ser de as fräscht ut här hemma! :)
Jag har precis duschat, men jag svettas fortfarande.
NEJ jag klagar inte på värmen, jag älskar värmen och önskar att vi hade såhär varmt året om!

Idag är jag helt ensam hemma, malin är hos niklas.
snart ska jag se på allsång på skansen, anders lundin är ju inte kvar som programledare.
så nu kanske programmet går att titta påigen.
Jag gillade verkligen vekligen inte honom. tror inte jag såg ett enda avsnitt förra säsongen.


aja imorgon blire jobb igen.
på rasten ska jag och malin åka och lämna pappas bil på verkstad.
sen ska vi nog handla lite också :D

vi höörs
malin och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: