the girl you just called

shit va söt storasyster jag har <3 bääääst alltså! mjau

jaha, inatt fick jag ett fyllesamtal, PÅ EN TISDAG/ONSDAG tack för den. Jag sov skönt som stryk så ringde de och jag trodde genast att jag skulle upp och jobba men nej det var saknade sandra som är i utlandet. Hon låg på golvet för att de var så jäkla varmt överallt, men tydligen så var de inte så bra väder, så hon var inte brun, ääääääh vilket jag tror på när jag ser henne. haha
Hon verkade iallafall ha det grymt bra där borta :)

Alltså jag saknar henne tok mycket :O Vi träffas inte sådär jättteofta i vanliga fall. men de är nått med att de inte går att träffa, då saknar man extra mycket. (?) jaja nu ska jag se film och sova :D puss på er alla pirater!


jag och sandra för ett tag sen.. ganska länge sen faktiskt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: