what's in it for me

här ligger jag och funderar över vad jag önskar mig när jag fyller 20år.
Och jag har ingen aning. de är jättesvårt. så sökte jag på google för att se typ vad man ska ge en 20åring. då kom de typ roliga prylar. men om jag får roliga prylar så kommer dom inte finnas så länge. jag önskar att jag hade nått såntdär som alla har. Många läser böcker vilket man alltså kan köpa. men jag hatar böcker. så jaa. jag vill ha nått sånt som man bara vet liksom när de krisar. nu är jag 20 och förväntar mig inte mer är typ vin och blommor som alla oldisar får. (sorry) haha

Jag önskade mig tre saker i julklapp, två av sakerna fick jag av mamma och pappa.
och sista fick jag av min syster. vad mer kan jag begära liksom. hatar att fylla år så nära jul.
eller skönt att de är början av året men still.. you now.

vad önskar jag mig?
vad ska jag önska mig?
vad ska du önska dig?
HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Malin

vi hade ju inte riktigt planerat att du skulle komma hem till din födelsedag!? haha. då kanske du inte hade fått allt de där under julen ;) hahhaa.. <3<3<3 smart va? ;)

Postat av: malin

Önska dig en weekend eller något :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: