Come on over baby

Ikväll innan jag somnar ska jag stoppa ner datorn i väskan.
så ni lär inte höra nått från mig imorgon.
blir kanske nått tidsinställt inlägg men thats it.

Imorgon ska jag iallafall iväg med lillen, angela och isabell (angelas aupairbarn), vi ska gå till en lekpark och vara där nästan fram till lunch. tills jag ska gå pedibussen med Emma. Så ska jag göra lunch till dom.

senare mot kvällen så kommer angela över med sina två barn så ska vi göra hemagjord pizza och äta. och efter maten ska vi till angelas hus, med alla barnen och se film.

Efter de ska jag över till emma när jag lämnat barnen hemma efter filmen. Träffa Ally, Emma och kanske Hellin. De blir nog jättemysigt.

och på lördag kommer jag hem. :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: