drop of jupiter

jag vill ha förändring i livet. vad ska jag göra?
jag blir lätt uttråkad nu förtiden har jag märkt! usch för allt!!!
jag är så patetisk så att jag tilloch med kollat upp vad man kan göra för att förändra livet lite :P

här är 13 saker man kan göra för att förändra livet... HMMMMM!!
1. Börja meditera
2. Gå i terapi
3. Ta ett friår Ta tillfället i akt och förverkliga dina hemliga drömmar(som att man har råd, nej!)
4. Köp en ny lya
5. Var otrogen (kan bli svårt med tanke på att jag är singel)
6. Skaffa en personlig tränare
7. Skaffa en ny hobby
8. Skaffa ett jobb
9. Bli snällare
10. Anmäl dig till en tävling
11. Våga vara ensam (jag är alltid ensam)
12. Känn på dig själv
13. Ta risker

gammal bild på miiiig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: