tears in heaven

idag har jag fixat naglarna, så dom är suuupersnygga!
så har jag tränat innebandy, vilket i början gick as dåligt ingenting funkade. så jag satte mig på sidan i 5 min och bara kollade och rensade tankarna. sen körde jag på igen, då gick de bättre!
intresseklubbenantecknar, såååå känner jag om allt jag skriver. fuck dethär. jävla blogg!
haha nu svär jag ju också.. herrre

men imorgon ska jag jobba på min mammas förskola. efter att min mamma sagt de till mig så ringde de från två andra förskolor och frågade om jag kunde jobba. och jag antar att imorgon bitti ringer säkert en förskola också. oj oj oj. alla vill ha mig nu. hinner ju inte söka jobb.

sen imorgon kväll är de fotbollsträning som gäller.

mitt liv är så tråkigt!
jobb träna sova
jobb träna sova
jobb träna sova
jobb träna sova
jobb träna sova
FUCK DET! USCH!!!!

sötaste malin<3



Kommentarer
Postat av: Malin

men gör livet roligare då? så de händer något annat i ditt liv??? :P hur svårt ska de vara? :P

puss<3

Postat av: Malin

Klart jag va!! Haha du va ju jätte söt :D du är nu med!! Men vi pratar då tid ;).. Jag med! Massa kärlek till dig <333


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: