sweet child of mine

Hej hå hej hå vi till vår gruva gå. vissel vissel vissel......

Här sitter jag och ser på tv med mamma och pappa, mamma tände nyss fjärde adventsljuset. nu är det mindre än en vecka kvar till julafton. lite sjukt det ju. senare ikväll har jag fotbollsträning vilket kommer blir så jävla roligt. längtar!! Tiden kan väll gå fortare? ;)

igår var jag ute med Jakob, Kerki och Talvio. Kerki fyllde 19 år. Jag var ute spiknyter. Fick äran att köra bil.  Men de var kul :), träffade massa sköna människor!

Vi torska btw derbyt. kändes som att vissa i laget redan hade gett upp innan matchen. så de var värdelöst. men södertälje förtjänade att vinna. dom var tyvärr lite bättre än oss igår.

peace out!

bild från igår
Talvio, Kerki och jag

Kommentarer
Postat av: sandra

gaaaah, jag blir trött på er tjejer som säger att Rockets var bättre. Rockets var INTE bättre. Lovisa var bra, det var hon som satte stopp för er. För många onödiga utvinsningar och inte på topp i avsluten med en mur på andra sidan. Då vinner man inte matchen. Men Rockets var inte bättre. Oavgjort hade varit mer rättvist.



PUSS <3

Postat av: Max

Tjabbigt o gå ut här istan o inte förvarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: