break a leg

Idag var det Lucia på jobbet. Det var riktigt riktigt jäkla bra! Jag vill inte sluta jobba där, sm ni vet har jag ju bara ett långtidsvikariat där jag nu jobbar, om tre veckor har mitt halvår gått ut. Och det är så sjukt trist för jag älskar allt med att jobba där. Först och främst mina kollegor på avdelningen<3, sen alla barn, alla föräldrar, all annan personal på förskolan! De är så sjukt trist.
Kul idag dock på Lucian att jättemånga föräldrar kom fram till mig och sa att dom inte vill att jag sa sluta jag är så duktig med barnen, deras son/dotter tycker om mig så mycket.

<3<3<3<3<3<3 FAN va trist! Men jag älskar er alla på Nyckelpigan!


Sjukt bra!!!!
Gjord av Jocke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: