summer lovin

kingen här!
idag öppnade jag på jobbet, fick skjuts upp. sjukt skönt.
när man öppnar betyder de tidig hemgång. 14.00 slutade jag.
nu är jag hemma. tänkte dra igång typ huset fullt ett tag och chilla lite.

ikväll har jag innebandyträning, och efter träningen har vi beeptest (a)
dags att plocka med sig fighting facet ;)

och btw så har jag en bra nyhet. som jag tänkte skriva, men jag väntar några dagar :D
den som väntar på nått gott.....
 
här kommer en till video från bulgarien, där min man Ivo, har huvudrollen  ;)

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Sv; haha, du får tycka vad du vill. jag tycker du ser helt normal ut och ä rjätte söt :D

Postat av: malin

hallå NYFIKEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: