on the wrong side

hej, trött.tjej.91 här.
igår efter jobbet drog jag till sandra i stängnäs, firade hennes lillasyster som fyller 18år idag. grymt kul var det! :D imorse åkte jag hem vid 11, sedan drog jag och spelade fotbollsmatch. Efter matchen blev de kräftskiva som var ubertråkig. så jag var bara ute en liiiten stund. När jag gick upp skar jag upp lite morötter och lite gurka, fixade dipp, käkade det. svingottvar det.
Nu är jag för trött så jag ska nog sätta på en film och bara soooova.
Tagga inför match mot Huddinge IK i storängshallen imorgon kl14:)

godnatt.

bilder från igår.

Jennifer (Sandras lillasyster- födelsedagsbarnet), Jag och Evelina (Sandras yngsta lillasyster)

Födelsedagsbarnet. Grattis Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: