carcrash

hej alla :)
Nu är jag hemma från träningsläger i oxelösund.
lång helg och nu är jag trött som satan.
Blir läggdags tidigt idag.

men iallafall, vi sprang oxelösundsloppet i fredags. vi hade två tjejer i laget som sprang supersnabbt och landade på en 2a och 3e plats, grymt gjort! Själv tog jag det lugnt, hade huvudvärk osv. Dessutom regnade det som satan, så man blev dyngsur och jättetung. men kul var det.

på lördagen startade vi upp med match, vinst med 11-0. Brukar ha koll på mina poäng så att jag kan berätta för mina läsare hur duktig jag var, men jag tappa totalt bort det, allt var så kul och hej å hå så nej, inga poäng räknades. men de blev lite poäng de har jag koll på ;) hihi

Efter matchen drog vi på boda borg, stööört kul var det!

Lördags kvällen spenderades på vandrar hemmet där vi bodde, alla skrattade och hade kul. Letade trosor, spelade spel. mm.
Min trosor blev snodda :O INTE OKEJ! haha men men vad gör man :/

Idag söndag, så åkte vi tillbaka till södertälje, Wasahallen. Vi körde på innebandyträning direkt.
Lunchade gjorde vi också.
Sedan var de dags för match igen, mot trosa. vinst 15-0. (3poäng av mig)


Imorgon blir de jobb och sedan träning.
På tisdag blir de jobb och sedan match.
sen har vi äntligen vila en dag :) från träningen.

Nu är jag hemma och superdupermega trött. har precis ätit en sjukt god thaisoppa!

De var fan allt för mig idag.  Pusssss

Har inga bilder ännu såjag bjuder på en bild med Mig och malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: