whats your age again

enligt småtjejerna som vi tränar fotboll med varje träning, så är jag bara 16 år. Dom själva är 15. Dom vissteinte hur gammal jag var, så hade ja en gymnasietröja på mig. så sa dom först "igelsta vart ligger det?" Jag svara snällt "södertälje", då säger dom "okej går du i ettan eller?". Då skrattar jag och säger "nejnej jag har tragit studenten". Då säger en av tjejerna " VA HUR GAMMAL ÄR DU EGENTLIGEN?" , Jag svarar att jag är 20år. då blir hon helt chockad och ba "Va, jag trodde att du var 16år!"

Haha neeej 16 år tar jag nog inte som en komplimang. hahaha

Bild på mig från sommaren 06, alltså är jag 16år..


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha det får ju jag höra varje dag:P

Postat av: Chriszy

haha du var ju 15 sommaren 06 ^^ du är väl inte hemligt född 1990? ;) ♥♥

Postat av: solbrillor

Schysst hylla Jesse!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: