möhippan

förra inlägget då. ni kanske fatta att datorn dog? Jävla skit dator. Startade datorn loggade in på bloggen skrev det jag skrev i förra inlägget sedan la datorn av. Så Malin, min snälla syster loggade in och publicerade de lilla jag skrev.

Tänkte skriva om möhippan nu. Har lånat en dator så nu dör den inte. hihi

Ja.
Lördagen den 9e april. Möhippa på shemat.
Dagen började med Melodikrysset som alla lördagar. När de var slut var klockan ungefär 11.00.
Då började jag fixa mig, duscha osv. Göra min någolunda snygg iallafall.
Vid 12.45 mötte jag upp Johanna, Sandra och Annica i Tumba centrum. Vi tog tåget in till stockholm, mötte Emelie..
Gick sedan till en tunnelbana och åkte vidare till skanstull där vi skulle möta upp resten av crewet.
Möttes där och gick sedan tillsammans allihopp hem till Blivande bruden Annas föräldrar, där Anna var och trodde att hon skulle få en lugn familjemiddag.
Plötsligt dök vi upp där hemma hos henne och överraskade. Hon blev jätteglad :)
Därifrån började vi med en skrattyoga. Som var riktigtriktigt kul. HAHAHA HOHOHO HIHIHI!
När den var över och alla hade bytt lite kläder hit och dit. Så åkte vi iväg till en salong där Anna blev stylad, Hår och Smink. Så fick hon också en Tiara som hon skulle ha på sig :)
Hon blev supersnygg.

När hon var klar där efter ca 2tim och 30 min. Så bar det av till en finfin resturang, eller det var en lokal som en resturang ägde. så det var liksom bara vi där. Där åt vi god mat och lekte lite lekar. Om hur bra man känner anna, vem som kan stoppa mest marschmellows (stavning?) i munnen, vem som åt en godisrem snabbast. osv..

När vi hade gjort allt det, så var de några tjejer som stack hem och så.
Vi andra gick ut på en krog där de var 23års gräns tydligen. (jag visade inte ens mitt leg) SCHHHTEK!
Hade en as kul utekväll.. :)

Dagen var as kul.. :)
nu kommer lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Slaven Tommy

Tips som alternativ till en manlig strippa till möhippor m.m.: http://slaventommy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: